Rekord adatai
Rekord adatai

< Előző
Következő >
 
Cím Qualitative inquiry - past, present and future : a critical reader / Norman K. Denzin, Michael D. Giardina eds. (cop. 2015)Könyv/monográfia/könyv
Tartalma Chronotopes of human science inquiry / George Kamberelis, Greg Dimitriadis (2015)
Neutral science and the ethics of resistance / Clifford G. Christians (2015)
Evidence : a critical realist perspective for qualitative research / Joseph A. Maxwell (2015)
Refusing human being in humanist qualitative inquiry / Elizabeth Adams St. Pierre (2015)
The politics of evidence / Janice M. Morse (2015)
Buolding confidence in qualitative research : engaging the demands of policy / Harry Torrance (2015)
In the name of human rights : I say (how) you (should) speak (before I listen) / Antjie Krog (2015)
Education research in the public interest / Gloria Ladson-Billings (2015)
"I read the news today, oh boy..." : the war on public workers / H. L. (Bud) Goodall, Jr. (2015)
Public intellectuals against the neoliberal university / Henry A. Giroux (2015)
Interviewing and the production of the conversational self / Svend Brinkmann (2015)
Remix cultures, remix methods : reframing qualitative inquiry for social media contexts / Annette Markham (2015)
Dangerous ethnography / D. Soyini Madison (2015)
Performative writing : the ethics of representation in form and body / Ronald J. Pelias (2015)
Learning to remember the things we're learned to forget : endarkened feminisms and the sacred nature of research / Cínthia B. Dillard (2015)
The exquisite corpse of art-based research / Charles R. Garoian (2015)
The death of a cow / Jean Halley (2015)
Choosing the margins : the role of research in indigenous struggles for social justice / Linda Tuhiwai Smith (2015)
Thinking through theory : contemplating indigenous situated research and policy / Margaret Kovach (2015)
Indigenous researchers and epistemic violence / César A. Cisneros Puebla (2015)
An indigenous response to neo-colonial dominance in research, classrooms, schools, and education system / Russel Bishop (2015)
Are you serious? : playing, performing, and producing an academic self / Laura L. Ellingson (2015)
Nevek Denzin, Norman K. (szerk.)
Giardina, Michael D. (szerk.)
Megjelenés Walnut Creek, Calif. : Left Coast Press, cop. 2015
Méretadatok 480 p.; 23 cm
Nyelv angol;
ISBN 978 1 62958 187 3
Osztályozási jelzetek NKE
TS04
Library of Congress
Tárgyszavak társadalomtudományi kutatás; kutatásmódszertan; tanulás; publicisztika; tanulmánygyűjtemény;
Megjegyzések Bibliogr. a fejezetek végén
Vonalkód Lelőhely Állományegység Raktári jelzet Státusz Kategória
0000001019952KSH Központi Könyvtár E 006871Hozzáférhetőkölcsönözh.

A tételnek vannak online nem bekérhető példányai. A kikölcsönzött könyvekre előjegyzés kérhető az Olvasószolgálattól. A központi raktárban őrzött dokumentumok szintén az Olvasószolgálattól igényelhetőek, személyesen, kölcsönzési kérőlap kitöltésével. A szakolvasókban elhelyezett kötetek csak helyben használhatóak.