Keresés
Cím/szerző
Kulcsszó
Szerző
Tárgyszó
Összetett
Sorozatok
Kiadó
Időszaki kiadványok
Raktári jelzet
Kapcsolatok
E-folyóiratok (a-z)
E-folyóiratok (tematikusan)
Olvasói műveletek
Bejelentkezés
Olvasói adatok
Kérdezd a könyvtárost!
Találatok - Címek tárgyszóhoz : marketing
Súgó
Találatok - Címek tárgyszóhoz : marketing
2228
találat.
< Előző
Ugrás: 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Következő >
Kijelöltek megjelenítése
Kijelölhető
Média
Cím
1.
Le a kalappal!: egy sikeres reklám anatómiája (1990) / Bazsó Csongor; Mezőgazdasági Üzemszervezési, Számítástechnikai és Informatikai Rt. (Budapest)
2.
Kis- és középvállalkozások az Európai Unió küszöbén: [tanulmánykötet] - "A kapcsolat imázsa" - tanácsok a mikro- és kisvállalkozások sikeres imázsépítéséhez / Papp-Váry Árpád
3.
A könyvtárhasználat és az információkeresés fejlesztése (2019) / Béres Judit; Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár (Budapest)
4.
A marketing alapismeretei és a marketinglogisztika (2010) / Molnár Viktor; Kecskeméti Főiskola. Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar
5.
A marketing review: input, output, and marketing (1980) / Bretscher, J. B.; Input, Output, and Marketing (London), 4. (1980); Input-Output Publishing Company
6.
A rendszer: a nagy és sikeres network marketing hálózat kiépítésének három lépése (2007) / Failla, Don; Failla, Nancy
7.
Ablak a világra: szimpózium az image alakításról (1988) / Magyar Reklámszövetség; Szimpózium az image alakításról (Kecskemét) (1988)
8.
Die absatzpolitisch bedingte mittel- bis langfristige Absatzprognose: ein offenes Modell der Informationsbeschaffung und -verarbeitung (1976) / Albert, Bernd
9.
ABS's marketing vision: we will know who our clients are and what they want, and provide services tailored to their needs (1992) / Australian Bureau of Statistics (Ausztrália)
10.
Abstract: új tendenciák a marketingben és oktatásban (2008) / Kollár Csaba; Mészáros Katalin; Marketing Oktatók Konferenciája (Sopron) (2004); Nyugat-magyarországi Egyetem (Sopron). Közgazdaságtudományi Kar; Magyar Marketing Szövetség. Marketing Oktatók Klubja
11.
Abstracts of the 3rd International Conference of Economic Sciences: sustainable economics - community strategies (2011) / Szente Viktória; Kaposvári Egyetem. Gazdaságtudományi Kar; International Conference of Economic Sciences (Kaposvár), 3. (2011)
12.
Adapting marketing to libraries in a changing and world-wide environment: papers presented at the 63rd IFLA Conference, Copenhagen, September 1997 (2000) / Savard, Réjean; IFLA Conference (Copenhagen), 63 (1997)
13.
Eladás 101: [amit minden értékesítőnek tudnia kell] (2005) / Ziglar, Zig
14.
Adj el, még ma!: fejezetek Az eladás 101 törvénye életbiztosítási szemináriumból (1998) / Vos, Erik; Nógrádi Bence Szabolcs
15.
Adj el mindenáron?! (2004) / Pilát Gábor (1971 -); Bűdi Gábor (1968 -)
16.
Adj esélyt magadnak!: ...hogy a pénz téged is megtaláljon (2019) / Soltész Kálmán
17.
Adtop: a reklámszakma kézikönyve ([2002]-)
18.
Esettanulmányok a Dél-Dunántúli Turisztikai Régióból - The advantages of the establishment of destination brand name applied by the tourism destination management organisations in Slovakia and in Hungary (2020) / Mókusné Pálfi Andrea
19.
Advertising and the public (1962) / Harris, Ralph; Seldon, Arthur
20.
Agrárgazdaság, vidékfejlesztés, agrárinformatika: nemzetközi konferencia (2007) / Nábrádi András; Lazányi János (1951 -); Herdon Miklós; Debreceni Egyetem. Agrártudományi Centrum. Agrárgazdasági és Vidékfejlesztési Kar; Debreceni Egyetem. Agrártudományi Centrum. Agrárgazdasági és Vidékfejlesztési Kar
Kijelöltek megjelenítése
< Előző
Ugrás: 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Következő >
© OCLC (UK) Ltd